ЗакритиФайли сookie та політика конфіденційності

Цей сайт використовує файли cookie. Щоб дізнатися більше про використання файлів cookie натисніть сюди. Щоб видалити дане повідомлення та інформацію про використання файлів cookie, натисніть "Х".

Xml Form

5 років гарантії на Холодильники beko

ДЯКУЄМО ВАМ ЗА ПОКУПКУ ХОЛОДИЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ beko

Для отримання додаткової гарантії на холодильники, просимо Вас заповнити реєстраційну форму нижче. Додаткові 3 роки безкоштовного сервісного обслуговування поширюються на усі холодильники компанії beko, які були придбані у період 15 червня 2018 – 31 серпня 2018 на всій території України, крім території АР Крим та тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей.

Ім’я
Прізвище
Місто/населений пункт
Індекс
Адреса
Контактний номер телефону
Електронна пошта
Просимо залишити діючу адресу електронної пошти – компанія надішле підтвердження Вашої гарантії.
Магазин, в якому була придбана техніка
Серія гарантійного талона
Модель
Продуктовый код виробу
Серійний номер виробу
Дата покупки
Номер чека
Завантажте, будь-ласка, чек
(jpg,png,pdf) - Максимум 8 Мб
Після завершення реєстрації - на Вашу електронну пошту буде надісланий Сертифікат на додаткову гарантію (Гарантійний Лист).
ЯКЩО ВИ НЕ МАЄТЕ ЕЛЕКТРОННОЇ АДРЕСИ ПРОСИМО ЗВЕРНУТИСЯ ДО НАШОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ЗА НОМЕРОМ 0800 500 432 ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ
5 років гарантії на Холодильники Beko

• Загальні положення й умови гарантії на Холодильники (далі — «Продукт»). Для додаткової зручності користування й захисту вашого нового Продукту Вам надається, окрім основної 2-річної гарантій від виробника, 3 роки безкоштовного сервісного обслуговування, після закінчення основної гарантії на Холодильники відповідно до наведених нижче умов. Згідно з умовами договору купівлі-продажу Продукту ці положення й умови не впливають на будь-які претензії до продавця з вашого боку.

• Дія положень і умов Сервісного обслуговування поширюється на Холодильники, що придбані та використовуються на території України. Дія положень і умов Сервісного обслуговування поширюється виключно на Холодильники, що використовуються в некомерційних цілях і були офіційно імпортовані на територію України. Сервісне обслуговування не поширюється на інші вироби компанії Beko.

• Розширена гарантія поширюється тільки на Холодильники, придбані в період із 15 червня по 31 серпня 2018 року.

• Усі Холодильники, які продаються на території України, постачаються з безкоштовною стандартною 2-річною гарантією, що поширюється на запасні частини й обслуговування.

• У період проведення рекламної кампанії надається розширена 5-річна гарантія , що включає стандартну Гарантію на прилад протягом двох (2) років і додаткове безкоштовне трирічне (3-річне) сервісне обслуговування, яке включає в себе запасні частини, виїзд та роботу майстра протягом наступних трьох (3) років.

• Сервісне обслуговування на три (3) роки не поширюється на випадки, які прописані в гарантійному талоні. Виріб знімається з сервісного обслуговування у випадках, прописаних в гарантійному талоні.

• Щоб отримати сертифікат на сервісне обслуговування, клієнт повинен зареєструвати придбаний Продукт на офіційному веб-сайті www.beko.ua. У разі невиконання цих умов Сервісне обслуговування скасовується. Реєстрацію потрібно здійснити протягом тридцяти(30) днів із моменту придбання. Якщо клієнт не має доступу до мережі Інтернет, він також може зареєструвати Продукт, зателефонувавши на інформаційну лінію Beko за номером 0 800 500 432. Зареєструвавши Продукт, клієнт дає згоду на збір і зберігання своїх особистих даних з метою отримання визначеного в цьому документі 3-річного сервісного обслуговування та збирання статистичних даних щодо продажів. У разі, неможливості . Разом із чеком та гарантійним талоном на Продукт він є підставою для застосування гарантії.

• Гарантію буде скасовано, якщо несправність Холодильника виникла внаслідок: - недотримання інструкцій у посібнику з експлуатації; - ремонтних робіт, виконаних невповноваженими особами; - використання в Продукті неоригінальних деталей; - неналежного обслуговування, що суперечить інструкціям у посібнику з експлуатації Продукту; - механічних пошкоджень, наслідків хімічної дії, неправильного догляду за технікою; - підключення до мереж електропостачання з невідповідними стандартам параметрами; - форс-мажорних обставин (повені, удару блискавки, пожежі тощо); - використання Продукту в комерційних цілях або з метою отримання прибутку.

• Ці положення та умови виключають будь-які інші претензії, які можуть виникнути в майбутньому.

Я погоджуюсь з умовами та даю згоду на обробку моїх персональних даних:
Модель:
Дата покупки: